Fascination About کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

در نتیجه اگر ساکن تهران و یا حومه باشید می توانید از مزیت های کارشناسی حضور در محل این مجموعه بهره مند شوید.

کارشناسان همراه مکانیک با متصل کردن دستگاه دیاگ به خودرو، تمامی خطاها و ایرادهای آن را به‌طور کامل بررسی می‌کنند،.

اگر در یک نقطه به مشکل خوردید و گیر کردید ، یک کارشناس خودرو سیار می تواند بسیار مفید باشد.

کارنامه ارائه‌دهنده خدمات تخصصی خودرو مانند کارشناسی، خرید و فروش، سرویس دوره‌ای و خرید اقساطی است.

زمانی که تصادف و مشکلات خودرو جدی باشد و امکان صافکاری آن موجود نباشد راننده نسبت به تعویض برخی قطعات اقدام می‌کند‌. برخی افراد به جای تهیه کردن قطعات خام و اورجینال قطعات کارشده و دست دوم را خریداری و استفاده می‌کنند.

در مقاله‌ای با عنوان بهترین دستگاه ضخامت سنج دیجیتال رنگ خودرو می‌توانید با بهترین و ارزان‌ترین ضخامت سنج های رنگ خودرو آشنا شوید.

کارشناسان کارنامه دارای پشتوانه علمی و تجربی هستند. این افراد علاوه بر سال‌ها تجربه در حوزه‌های مرتبط با کارشناسی خودرو، دارای مدرک کارشناسی تخصصی خودرو از «دانشگاه صنعتی شریف» هستند.

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

با کارشناسی دقیق و فوق تخصصی رنگ خودرو از سلامت بدنه اطمینان خواهید داشت. ایران تست کار طبق چک لیست های حرفه‌ای تما اجزای خودروی مورد نظر را بررسی و نتیجه را در اختیار شما قرار خواهد.

کارشناسان فنی با دستگاه دیاگ کیلومتر خودرو را چک می‌کنند. علاوه بر این با توجه کارشناس سیار ماشین به دانش و تجربه خود با بررسی و ارزیابی پارامترهای گوناگون تا حد بالایی مغایرت کیلومتر خودرو را متوجه می‌شوند.

کارشناسی موتور خودرو، کارشناسی گیربکس، کارشناسی جلوبندی خودرو و تست دیاگ برای

اگر خودروی موردنظرتان به تعمیر یا صافکاری احتیاج داشته باشد شما را به مرکز می آورند یا همراه آنها یک مکانیک سیار به شما مراجعه می کند ، اما بهتر است برای تعمیر و کارشناسی به مرکز کارشناسی تامین خودرو مراجعه کنید. کارشناس سیار فقط برای موارد ضروری است.

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند. بسیاری از کارشناسان همچنین می توانند در مدت کوتاهی به جاییکه وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب به اتمام برسانند.

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید .

Report this wiki page